Κυκλοφόρησε η Daily
Την πρώτη εφημερίδα αποκλειστικά για iPad παρουσίασε ο Ρ.Μέρντοχ
Νέα Υόρκη
Εφημερίδα αποκλειστικά για iPad παρουσίασε την Τετάρτη ο ιδιοκτήτης του ομίλου μέσων ενημέρωσης News Corp, Ρούπερτ Μέρντοχ.«Οι νέες εποχές απαιτούν μία νέα δημοσιογραφία», υπογράμμισε ο κ. Μέρντοχ κατά την παρουσίαση της Ημερήσιας (The Daily), όπως ονομάζεται, στη Νέα Υόρκη.
Η Daily θα πωλείται για 14 σεντς την ημέρα, 99 σεντς την εβδομάδα ή 40 δολάρια το χρόνο.
Για τις δύο πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας (ως τα μέσα Φεβρουαρίου) θα είναι δωρεάν.
Οι τιμές είναι μικρότερες από εκείνες άλλων εφημερίδων που διαθέτουν έκδοση για iPad, όπως η Wall Street Journal, επίσης ιδιοκτησίας Ρ.Μέρντοχ, λόγω των μηδενικών εξόδων εκτύπωσης και διανομής.
Οι αναγνώστες της ηλεκτρονικής εφημερίδας θα την αγοράζουν, όπως όλες τις άλλες εφαρμογές για τη δημοφιλή ταμπλέτα, από το iTunes.
Η διαφορά είναι ότι στην περίπτωση της Daily, ενεργοποιείται για πρώτη φορά ένα μοντέλο συνδρομών εντός της εφαρμογής (in-app subscriptions), το οποίο η Apple σκοπεύει να επεκτείνει στο μέλλον και σε άλλους παρόχους περιεχομένου.
Αν και θα κυκλοφορεί κάθε πρωί όπως τα τυπωμένα φύλλα, οι εκδότες θα μπορούν να παρέχουν ανανεώσεις και έκτακτες ειδήσεις σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Η κύρια πλοήγηση στο περιεχόμενο έχει τη μορφή καρουσέλ, όπου ο χρήστης «ξεφυλλίζει» με τα δάχτυλά του την εφημερίδα από θέμα σε θέμα και από σελίδα σε σελίδα.
Εκμεταλλευόμενη τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας η Daily έχει μεγάλες φωτογραφίες, ακόμη και πανοραμικές, βίντεο υψηλής ανάλυσης και διαδραστικό περιεχόμενο.
Επίσης, οι χρήστες θα μπορούν να αφήνουν σχόλια ή να μοιράζονται το περιεχόμενο μέσω Facebook ή Twitter.
Δεν λείπουν βέβαια και στοιχεία που υπάρχουν και στις τυπωμένες εκδόσεις, όπως το σταυρόλεξο, τα ωροσκόπια και το κουτσομπολιό, για το οποίο μάλιστα αφιερώνεται ειδική ενότητα.
Για την εφημερίδα εργάζονται 100 δημοσιογράφοι, πολλοί από τους οποίους είχαν εργαστεί στο περιοδικό New Yorker, το Forbes και τη New York Post.
Πηγή: in.gr
Όπως αναφέρει το AFP, οι εικόνες δημοσιοποιήθηκαν από το Εθνικό Ίδρυμα Ινδιάνων (Funai) της Βραζιλίας, έναν κυβερνητικό οργανισμό για την προστασία των αυτοχθόνων.
«Οι παράνομοι υλοτόμοι θα καταστρέψουν αυτόν τον αυτόχθονα λαό. Είναι απολύτως απαραίτητο να τους σταματήσει η κυβέρνηση του Περού πριν να είναι πολύ αργά» δήλωσε ο Στίβεν Κόρεϊ, διευθυντής της οργάνωσης Survival International, η οποία συνόδευσε μέλη της Funai στη συγκεκριμένη πτήση.
Η Funai είχε δημοσιοποιήσει ανάλογες φωτογραφίες και στο παρελθόν, υποστηρίζοντας ότι οι Περουβιανοί υλοτόμοι αναγκάζουν τους ιθαγενείς να τραπούν σε φυγή και να αναζητήσουν καταφύγιο σε περιοχές της γειτονικής Βραζιλίας.
Τη γνησιότητα των φωτογραφιών φαίνεται να επιβεβαιώνει η Coiab, μια οργάνωση των Ινδιάνων του Αμαζονίου: «Είναι απαραίτητο να επιβεβαιώσουμε την ύπαρξη αυτών των λαών, γι΄αυτό και υποστηρίζουμε τη χρήση αυτών των εικόνων που το αποδεικνύουν» δήλωσε ο συντονιστής της οργάνωσης Μάρκος Απουρίνα.
Σύμφωνα με τη Funai, στην περιοχή της Βραζιλίας επιζούν 67 φυλές που δεν διατηρούν επαφές με τον έξω κόσμο, αν και γνωρίζουν την ύπαρξή του.
Στην τελευταία απογραφή της χώρας καταγράφηκαν 500.000 αυτόχθονες, οι οποίοι ζουν μεταξύ των 190 εκατομμυρίων υπόλοιπων Βραζιλιάνων.
Οι πρόγονοί τους είχαν σχεδόν εξολοθρευτεί από τους Ευρωπαίους κατακτητές και τις ασθένειες που έφεραν μαζί τους.
Οι περισσότεροι αυτόχθονες της Αμερικής είναι απόγονοι Ασιατών που έφτασαν στην Αμερική πριν από 13 με 17 χιλιάδες χρόνια, διασχίζοντας μια γέφυρα ξηράς που συνέδεε τότε τη Σιβηρία με την Αλάσκα.
Εξαίρεση αποτελούν οι Ράπα Νούι, ιθαγενείς που ζούσαν στο Νησί του Πάσχα έξω από τη Χιλή, οι οποίοι είναι απόγονοι ναυτικών από την Πολυνησία.
Στη δημοσιότητα φωτογραφίες μιας
''χαμένης φυλής''του Αμαζονίου
Ρίο ντε Ζανέιρο, Βραζιλία
Σπάνιες φωτογραφίες, που δείχνουν μέλη μιας φυλής με ελάχιστες έως καθόλου επαφές με τον έξω κόσμο, δόθηκαν στη δημοσιότητα ως μέσο πίεσης κατά της παράνομης υλοτομίας, της κυριότερης απειλής για τους απομονωμένους πολιτισμούς του Αμαζονίου.
Ενήλικες και παιδιά με τα πρόσωπα βαμμένα κόκκινα κοιτούν έκπληκτοι το ελικόπτερο που τους φωτογραφίζει. Στα χέρια τους κρατούν τόξα και λόγχες, ενώ δίπλα στα πόδια τους διακρίνονται καλάθια γεμάτα καρπούς παπάγιας και μανιόκας.
Η τοποθεσία κρατείται μυστική για λόγους προστασίας της «χαμένης φυλής».Ενήλικες και παιδιά με τα πρόσωπα βαμμένα κόκκινα κοιτούν έκπληκτοι το ελικόπτερο που τους φωτογραφίζει. Στα χέρια τους κρατούν τόξα και λόγχες, ενώ δίπλα στα πόδια τους διακρίνονται καλάθια γεμάτα καρπούς παπάγιας και μανιόκας.
Όπως αναφέρει το AFP, οι εικόνες δημοσιοποιήθηκαν από το Εθνικό Ίδρυμα Ινδιάνων (Funai) της Βραζιλίας, έναν κυβερνητικό οργανισμό για την προστασία των αυτοχθόνων.
«Οι παράνομοι υλοτόμοι θα καταστρέψουν αυτόν τον αυτόχθονα λαό. Είναι απολύτως απαραίτητο να τους σταματήσει η κυβέρνηση του Περού πριν να είναι πολύ αργά» δήλωσε ο Στίβεν Κόρεϊ, διευθυντής της οργάνωσης Survival International, η οποία συνόδευσε μέλη της Funai στη συγκεκριμένη πτήση.
Η Funai είχε δημοσιοποιήσει ανάλογες φωτογραφίες και στο παρελθόν, υποστηρίζοντας ότι οι Περουβιανοί υλοτόμοι αναγκάζουν τους ιθαγενείς να τραπούν σε φυγή και να αναζητήσουν καταφύγιο σε περιοχές της γειτονικής Βραζιλίας.
Τη γνησιότητα των φωτογραφιών φαίνεται να επιβεβαιώνει η Coiab, μια οργάνωση των Ινδιάνων του Αμαζονίου: «Είναι απαραίτητο να επιβεβαιώσουμε την ύπαρξη αυτών των λαών, γι΄αυτό και υποστηρίζουμε τη χρήση αυτών των εικόνων που το αποδεικνύουν» δήλωσε ο συντονιστής της οργάνωσης Μάρκος Απουρίνα.
Σύμφωνα με τη Funai, στην περιοχή της Βραζιλίας επιζούν 67 φυλές που δεν διατηρούν επαφές με τον έξω κόσμο, αν και γνωρίζουν την ύπαρξή του.
Στην τελευταία απογραφή της χώρας καταγράφηκαν 500.000 αυτόχθονες, οι οποίοι ζουν μεταξύ των 190 εκατομμυρίων υπόλοιπων Βραζιλιάνων.
Οι πρόγονοί τους είχαν σχεδόν εξολοθρευτεί από τους Ευρωπαίους κατακτητές και τις ασθένειες που έφεραν μαζί τους.
Οι περισσότεροι αυτόχθονες της Αμερικής είναι απόγονοι Ασιατών που έφτασαν στην Αμερική πριν από 13 με 17 χιλιάδες χρόνια, διασχίζοντας μια γέφυρα ξηράς που συνέδεε τότε τη Σιβηρία με την Αλάσκα.
Εξαίρεση αποτελούν οι Ράπα Νούι, ιθαγενείς που ζούσαν στο Νησί του Πάσχα έξω από τη Χιλή, οι οποίοι είναι απόγονοι ναυτικών από την Πολυνησία.
Πηγή:in.gr
16o Παζάρι Βιβλίου
16o Παζάρι Βιβλίου
μέχρι 9/2
Οι εκδότες ανοίγουν και φέτος τις αποθήκες τους και προσφέρουν 500.000 βιβλία όλων των ειδών με περισσότερο από 70% έκπτωση, ακόμα και με μισό ευρώ! Οργάνωση: ΣΕΚΒ, ΕΣΕΒΕ
Ημέρες / ώρες
Μέχρι 9/2, 10 π.μ.-9.45 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη
Μέχρι 9/2, 10 π.μ.-9.45 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη
Το σοκολατένιο μουσείο
Δεκαπέντε χιλιάδες επισκέπτες βρέθηκαν στο Μουσείο σοκολάτας της εταιρίας Παυλίδη για να γιορτάσουν τα 150 χρόνια λειτουργίας του.
Έτσι, περίπου 15.000 άτομα σχημάτισαν ουρά χιλιομέτρων έξω από το Μουσείο που λειτούργησε το Σαββατοκύριακο. Μάλιστα στην είσοδο του πολυχώρου «The Hub», όπου στήθηκε το µουσείο, είχαν στηθεί τρία σιντριβάνια σοκολάτας ύψους ενάµισι µέτρου.
Μέσα στο Μουσείο, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ιστορία της διάσημης Σοκολάτας από το 1861 μέχρι σήμερα, να αποκτήσουν μία πρώτη ιδέα για το πώς λειτουργεί η γραμμή παραγωγής στο Εργοστάσιο Παυλίδη, και να δουν την έκθεση συσκευασιών Υγείας Παυλίδη που φοιτητές του Κολλεγίου Βακαλό Art&Design δημιούργησαν αποκλειστικά για την επέτειο των 150 χρόνων και να απολαύσουν σοκολατένιες λιχουδιές.
Επιπλέον, οι μικροί επισκέπτες έπαιξαν με τη ψυχή τους και απασχολήθηκαν δημιουργικά σε δραστηριότητες ειδικά σχεδιασμένες από το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.
Με την αφορμή της επετείου, η Υγείας Παυλίδη συνεργάστηκε με την Μ.Κ.Ο. «Ανοιχτή Αγκαλιά», και προσέφερε την υποστήριξή της σε παιδιά που πάσχουν από χρόνιες παθήσεις και νοσηλεύονται σε νοσοκομεία. Στην κατεύθυνση αυτή, δημιουργήθηκε ειδική επετειακή συσκευασία, που περιέχει 3 σοκολάτες Υγείας Παυλίδη των 100γρ., το 10% των εσόδων της οποίας προσφέρθηκε στην «Ανοιχτή Αγκαλιά».
Επίσης, στο χώρο του Μουσείου λειτούργησε κατάστημα αναμνηστικών δώρων υπέρ των σκοπών της «Ανοιχτής Αγκαλιάς».
Πηγή: cosmo.gr
Γαλλία: Η σφαγή των βιζόν (vid)
Το βίντεο είναι φρικιαστικό, αλλά απεικονίζει ακριβώς τη βιαιότητα που βιώνουν ζώα για την παρασκευή γούνας βιζόν…
Σύμφωνα με τα στοιχεία των φιλοζωικών οργανώσεων , μόνο αυτό τον χειμώνα , αναμένεται να θανατωθούν εκατομμύρια ζωάκια βιζόν, κυρίως στη Δανία, την Πολωνία και την Κίνα, για κύκλο εργασιών άνω των 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν 12 αμερικανικά αγροκτήματα βιζόν στη Γαλλία, που φυλακίζουν 80 000 ζώα που σφάζονται κάθε χρόνο.
Δείτε τι κατέγραψε η κρυφή κάμερα
Le vrai prix de la fourrure
Πηγή:cosmo.gr
20 εκατ ευρώ για πίνακα του Picasso!
Ο Pablo Picasso θα πρωταγωνιστήσει σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's στο Λονδίνο, την Τρίτη (08/02), καθώς θα δημοπραττηθεί ένας κορυφαίος πίνακας του καλλιτέχνη, που απεικονίζει την Marie-Therese Walter, τη γυναίκα-''σταθμό'' στην τέχνη του και στη ζωή του.
Το έργο συνδέεται στενά με το θρυλικό πίνακα ''το Όνειρο'', που φιλοτεχνήθηκε το ίδιο έτος, ενώ έχει και ένδοξο παρελθόν, καθώς ανήκε σε μια σειρά γνωστών Αμερικανών συλλεκτών, συμπεριλαμβανομένων των Keith Warner, David Lloyd Kreeger και James W. Alsdorf.
Στη δημοπρασία αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν επτά έργα του Pablo Picasso, γλυπτά από κορυφαίους δημιουργούς όπως ο Alberto Giacometti, αλλά και δείγματα των κινημάτων του Ιμπρεσιονισμού και του Σουρεαλισμού, από δημιουργούς όπως οι Monet, Renoir, Magritte και Miro.
Πηγή:cosmo.gr
"Λουκέτο" στον τάφο του Τουταγχαμών
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Αίγυπτο από το ενδεχόμενο να μπει λουκέτο στον τάφο του Τουταγχαμών, ενός εκ των διασημότερων φαραώ της αρχαίας Αιγύπτου.
«Ο µόνος τρόπος για να σωθεί το µνηµείο από την υγρασία, τους µύκητες και τον ανεπαρκή εξαερισµό είναι να παραµείνει προσιτό µόνο σε λίγους επαγγελµατίες αρχαιολόγους, οι οποίοι και θα καταβάλλουνυψηλό αντίτιµο για την είσοδό τους, και για το ευρύ κοινό να φτιάξουµε αντίγραφο», σημείωσε ο Ζάχι Χαουάς.
Στο μεταξύ, έχει επιστρατευτεί ομάδα ειδικών επιστημόνων που με τη βοήθεια της τεχνολογίας έχει επιδοθεί σε αγώνα καταγραφής όχι μόνο των τοιχογραφιών, αλλά και των επιγραφών.
«Δεν πρόκειται για µια πρωτοποριακή ιδέα. Έχει ήδη εφαρµοστεί στην Αλταµίρα. Όµως το αυθεντικό απέχει πολύ από το αντίγραφο. Η προστασία της ιστορίας µας είναι πιο σηµαντική από τον τουρισµό», επιµένει ο Ζάχι Χαουάς.
Ωστόσο, πολλοί είναι εκείνοι που αντιδρούν σε κάτι τέτοιο, θεωρώντας πως θα δημιουργηθεί μια αρχαιολογική Disneyland. «Πώς είναι δυνατόν να εκτιµήσει και να κατανοήσει κάποιος έναν πολιτισµό επισκεπτόµενος αντίγραφα;», είναι το ερώτημα που κυριαρχεί σε όσους βρίσκονται στον αντίποδα.
«Ένας γλύπτης του 21ου αιώνα δεν θα είναι ποτέ του ίδιου επιπέδου µε έναν καλλιτέχνη της αρχαίας Αιγύπτου», επισηµαίνει ο ξεναγός Μπαζάαµ Αλ Σαµαά, ενώ τάσσεται υπέρ της πρόσβασης του κοινού σε τάφους µικρότερης σηµασίας, αλλά πολύ ενδιαφέροντες.
«Έχω διαπιστώσει ιδίοις όµµασι την αλλοίωση των χρωµάτων στις τοιχογραφίες. Οι αρχαιότητες όµως είναι σαν τους ανθρώπους. Όσο γερνάνε χρειάζονται περισσότερη προσοχή», συμπλήρωσε.
Πηγή:cosmo.gr
Το κάπνισμα η αιτία της διαφοράς θνησιμότητας ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες...αλλά όχι στην Ελλάδα!
Αγαπημένο μου τσιγάρο, φίλε μου, ήσουν μαζί μου συνέχεια. Σε εκείνες τις στιγμές που οι στεναχώριες με έπνιγαν για να με παρηγορήσεις...Σε εκείνες τις επιτυχίες και χαρές που γιόρταζα μαζί σου ανάβοντάς σε. Όμως λένε πολλά για σένα...ότι κινείσαι υπογείως και τρως το πετσί μου. Μου θυμίζεις τον Ιάγο το ''φίλο'' του Οθέλλου. ''Δούλευε φάρμακό μου, δούλευε'' έλεγε κι αυτός. Μόνο που εγώ δε θα σκοτώσω τη Δεισδαιμόνα μου. Θα πρέπει να σε εγκαταλείψω, προτού είναι αργά....
Η θνησιμότητα που αποδίδεται στο κάπνισμα αποτελεί το 40% με 60% στη διαφορά που παρουσιάζει η μακροβιότητα ανάμεσα στα δύο φύλα.
Αυτό είναι, μεταξύ άλλων, το συμπέρασμα μελέτης που παρουσιάζει το περιοδικό Tobacco Control, με δείγμα από 30 ευρωπαϊκές χώρες, όπου επίσης σημειώνεται ότι η θνησιμότητα που αποδίδεται στον αλκοολισμό αποτελεί το 20% με 30% στη διαφορά μακροβιότητας, που παρουσιάζεται ανάμεσα στα δύο φύλα.
Το γεγονός ότι οι γυναίκες χαρακτηρίζονται από ένα μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής αποτελεί ένα θέμα που ερευνάται με ιδιαίτερη έμφαση και το συμπέρασμα είναι πως η επιτυχία αυτή οφείλεται εν μέρει στη μικρότερη συμμετοχή της γυναίκας στο κάπνισμα και τον αλκοολισμό.
Ομως, σημειώνεται επίσης ότι οι γυναίκες ασχολούνται περισσότερο από τους άντρες με τη φροντίδα της υγείας τους και ότι οι μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις αντρών και γυναικών στο προσδόκιμο ζωής καταγράφονται στις χώρες της πρώην ανατολικής Ευρώπης, καθώς και στο Βέλγιο, την Ισπανία, τη Γαλλία, τη Φινλανδία και την Πορτογαλία.
Στην Ελλάδα παρ' όλα αυτά η διαφορά αντρών και γυναικών στους θανάτους από το κάπνισμα είναι μικρή (γιατί τόσο κάπνισμα κορίτσια;), ενώ είναι μεγάλη ως προς τους θανάτους που αποδίδονται στον αλκοολισμό.
Ως θάνατοι από το κάπνισμα λογίζονται κατά τη μελέτη αυτοί που οφείλονται σε καρκίνο του πνεύμονα, επιπλοκές της ΧΑΠ και έμφραγμα του μυοκαρδίου, ενώ ως θάνατοι από τον αλκοολισμό λογίζονται οι καρκίνοι του λάρυγγα και του οισοφάγου, χρόνιες παθήσεις του ήπατος, καθώς και αλκοολικές ψυχώσεις.
Τί ζώδιο είπαμε ότι είσαι;;; χαχαχα!!
Κι όμως, μπορεί ο ζωδιακός κύκλος βάσει του οποίου γίνονταν οι αστρολογικές προβλέψεις τόσα χρόνια να είναι λάθος! Δεν το λέμε εμείς αυτό. Το λέει αμερικανός αστρονόμος που υποστηρίζει ότι είχαν γίνει λάθος μετρήσεις στην αρχή της «επιστήμης» της αστρολογίας και στην πραγματικότητα οι περισσότεροι Υδροχόοι κανονικά είναι... Ιχθείς, κάποιοι Παρθένοι στην πραγματικότητα είναι... Λέοντες και κάποιοι Καρκίνοι είναι... Δίδυμοι.
Πιο συγκεκριμένα, ομάδα αμερικανών αστρολόγων που βασίστηκε στην επιστημονική άποψη του καθηγητή Αστρονομίας Parke Kunkle από το Τεχνικό Κολλέγιο της Μιννεάπολης, υποστηρίζουν ότι η θέση των αστεριών θα έπρεπε να έχει επαναπροσδιοριστεί στο πέραμα των αιώνων. «Το πρόβλημα είναι ότι οι θέσεις αυτές εντοπίστηκαν χιλιάδες χρόνια πριν και από τότε άλλαξαν. Αυτό σημαίνει ότι τα περίφημα "ζώδια" είναι ήδη έναν μήνα πίσω το καθένα», τονίζει ο συγκεκριμένος καθηγητής και προσθέτει: «Οι αστρονόμοι, που δεν έχουμε φυσικά καμία σχέση με τους αστρολόγους, υπολογίζουμε εδώ και καιρό τον Οφιούχο ως 13ο αστέρι. Αν αποδεχτούν την ύπαρξή του και οι αστρολόγοι, αυτομάτως θα ομολογούν ότι τόσα χρόνια στήριζαν την ειδικότητά τους σε ένα λάθος».
Μετά από αυτό, άρχισαν να πληθαίνουν τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για «ανακάλυψη 13ου ζωδίου» το οποίο ανατρέπει όλα όσα ξέραμε για τα ζώδια. Η θεωρία αυτή κάθε άλλο παρά νέα είναι, αφού εδώ και χρόνια οι αστρονόμοι υποστηρίζουν ότι η ευθυγράμμιση των αστεριών με τη Σελήνη και τη Γη πάνω στην οποία έχουν στηριχτεί τα ζώδια, είναι λανθασμένη, οπότε ολόκληρος ο ζωδιακός κύκλος είναι λάθος. Ωστόσο, τώρα πλέον υπάρχουν και αστρολόγοι που συμμερίζονται την άποψη των αστρονόμων και σε συνάντησή τους στη Μινεσότα ανακοίνωσαν την ύπαρξη 13ου ζωδίου που ακούει στο όνομα Οφιούχος και αλλάζει όλα τα δεδομένα!
Βάσει των ανακοινώσεών τους, ο αστρολογικός χάρτης αλλάζει ριζικά με την προσθήκη του Οφιούχου. Δείτε αναλυτικά ποιες ημερομηνίες αφορούν κάθε ζώδιο, με βάση τα νέα δεδομένα:
Αιγόκερως: 20 Ιανουαρίου- 16 Φεβρουαρίου
Υδροχόος: 16 Φεβρουαρίου- 11 Μαρτίου
Ιχθύς: 11 Μαρτίου- 18 Απριλίου
Κριός: 18 Απριλίου- 13 Μαΐου
Ταύρος: 13 Μαϊου- 21 Ιουνίου
Δίδυμος: 21 Ιουνίου – 20 Ιουλίου
Καρκίνος: 20 Ιουλίου – 10 Αυγούστου
Λέων: 10 Αυγούστου- 16 Σεπτεμβρίου
Παρθένος: 16 Σεπτεμβρίου – 30 Οκτωβρίου
Ζυγός: 30 Οκτωβρίου- 23 Νοεμβρίου
Σκορπιός: Νοέμβριος 23 – 29 Νοεμβρίου
Οφιούχος: 29 Νοεμβρίου – 17 Δεκεμβρίου
Τοξότης: 17 Δεκεμβρίου – 20 Ιανουαρίου
Όπως παρατηρείτε το ζώδιο του Σκορπιού ''χάνει μέρες'' και μάλιστα πολλές. Όλο και λιγότεροι, λοιπόν...
Η λίστα περιλαμβάνει τον Οφιούχο, τον οποίο επέλεξαν να αγνοήσουν αυθαίρετα οι Βαβυλώνιοι αστρολόγοι επειδή ήθελαν τα ζώδια να είναι 12 και όχι 13!
Τί ζώδιο είπαμε ότι είσαι;;;
Αντί για USB… βακτήρια!
Σε καλλιέργειες βακτηρίων θα μπορούσαν να αποθηκεύονται εκατομμύρια δεδομένα σύμφωνα με Κινέζους επιστήμονες οι οποίοι δε διστάζουν να ισχυριστούν πως όλες οι σημαντικές βιβλιοθήκες παγκοσμίως είναι ικανές να χωρέσουν σε μια σειρά μικροβίων!
Η επιστημονική ομάδα με επικεφαλής τον Γιμ, μεταγράφει στη γλώσσα του DNA τα 0 και 1 του υπολογιστή. Στη συνέχεια τοποθετείται σε βακτήρια Ε.coli τα οποία πολλαπλασιάζονται και αντιγράφουν την πληροφορία.
Βέβαια, αυτή η ιδέα είναι γνωστή περίπου δέκα χρόνια και μάλιστα πριν 4 χρόνια το Πανεπιστήμιο Κέιο εισήγαγε στο DNA ενός βακτηρίου τους χαρακτήρες της εξίσωσης E=mc2.
Ωστόσο, η τωρινή επιστημονική ομάδα αποπειράται να αποθηκεύσει μεγαλύτερο όγκο δεδομένων και σύμφωνα με τον Γιμ μια σειρά βακτηρίων που φτάνουν σε μέγεθος ένα μπιζέλι είναι ικανά να αποθηκεύσουν μέχρι και 900 Terabyte!
Επίσης, οι επιστήμονες μπορούν να συμπιέσουν δεδομένα, να τα χωρίσουν και να τα μοιράσουν σε αποικίες.
Το μεγάλο θετικό αυτής της εξέλιξης είναι πως τα δεδομένα δε θα κινδυνεύουν από χάκερς.
«Οι χάκερ δεν μπορούν να σπάσουν τα βακτήρια. Όλα τα είδη υπολογιστών είναι ευάλωτα σε διακοπές ρεύματος και κλοπές δεδομένων. Τα βακτήρια όμως έχουν ανοσία στις κυβερνοεπιθέσεις» κατέληξε ο Άλεν Γιού που ανήκει στην ίδια επιστημονική ομάδα με τον Άλντριν Γιμ.
Πηγή:cosmo.gr
Στο internet η ευρωπαϊκή πολιτιστική κληρονομιά
Βιβλία, ταινίες, πίνακες ζωγραφικής και μουσική από τις γκαλερί, τις βιβλιοθήκες και τα μουσεία της Ευρώπης θα είναι διαθέσιμα δωρεάν στο Διαδίκτυο μέχρι το 2016, ανέφερε τη Δευτέρα (10/1) μία ομάδα ειδικών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
"Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο πέρα από οτιδήποτε μπορούσαμε να σκεφτούμε" δήλωσε ο Μορίς Λέβι, ένας από τους "τρεις σοφούς άνδρες και γυναίκες", οι οποίοι έχουν επιλεχθεί για να διερευνήσουν το ζήτημα.
Στην έκθεσή της, η ομάδα των ειδικών επικαλείται μια μελέτη που εκτιμά ότι "συνολικά, περίπου 100 δισεκατομμύρια ευρώ θα χρειαστούν για να μεταφερθεί ολόκληρη η κληρονομιά στο Διαδίκτυο".
Η προσπάθεια ψηφιοποίησης αναμένεται να επικεντρωθεί στην Europeana, μία μη κερδοσκοπική διαδικτυακή βιβλιοθήκη της ΕΕ η οποία λειτουργεί από το 2008 και περιλαμβάνει 15 εκατομμύρια αντικείμενα στον κατάλογό της.
Το σχέδιο ενδέχεται να οδηγήσει σε μια "αναμέτρηση" την Europeana με το Google Books, το οποίο προσφέρει δωρεάν στο διαδίκτυο βιβλία χωρίς πνευματικά δικαιώματα που χρονολογούνται πριν από το 1870.
Πηγή:cosmo.
Οργή έχει προκαλέσει η δήλωση του Πάπα Βενέδικτου ο οποίος είπε πως η παιδοφιλία τη δεκαετία του ’70 δεν ήταν πράξη απόλυτα μεμπτή.
Συγκεκριμένα, ο Ποντίφικας ζήτησε το θέμα της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών από καθολικούς ιερείς να εξεταστεί μέσα από διάφορους παράγοντες όπως το πώς ήταν η κοινωνία τότε. Κατά τη διάρκεια ομιλίας του προς τους καρδιναλίους του Βατικανού, είπε πως οι αποκαλύψεις για περιστατικά παιδεραστίας στην καθολική εκκλησία οδήγησαν την εκκλησία σε «εξευτελισμό».
«Πρέπει να αναρωτηθούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να διορθώσουμε όσο μπορούμε τη ζημιά που έγινε, να διορθώσουμε όσο είναι δυνατόν τις αδικίες που συνέβησαν. Πρέπει να αναρωτηθούμε τί πήγε λάθος στο μήνυμά μας, σε ολόκληρο τον τρόπο με τον οποίο εναρμονιζόμαστε με την χριστιανική ζωή, που επέτρεψε να συμβεί ένα τέτοιο πράγμα» σημείωσε.
Ο Πάπας στο παρελθόν παραδέχτηκε πως το σκάνδαλο προήλθε από αμαρτήματα μέσα από την εκκλησία και ότι θα πρέπει να αποζημιωθούν τα θύματα.
Οι πρώτες καταγγελίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας έγιναν το 2002 στις Ηνωμένες Πολιτείες ενώ οκτώ χρόνια μετά χιλιάδες σκάνδαλα τέτοιου είδους κλόνισαν την καθολική εκκλησία.
Στο εξής το Βατικανό, όταν δεχτεί μια τέτοια καταγγελία καθαιρεί τον εκάστοτε ιερωμένο άμεσα ενώ τα θύματα ζητούν από την πλευρά της και η εκκλησία να μηνύσει τους παιδόφιλους ιερείς.
«Γνωρίζουμε την ιδιαίτερη βαρύτητα αυτής της αμαρτίας που διέπραξαν ιερείς και τη δική μας ευθύνη» κατέληξε ο Ποντίφικας προσθέτοντας ότι θα πρέπει να εξεταστούν με τα δεδομένα της εποχής.
Πηγή:Cosmo.gr
Στα μάτια της Μόνα Λίζα κρύβεται το μυστικό της
Ρώμη, Ιταλία
Το µυστικό της ταυτότητας της Μόνα Λίζα βρίσκεται στα µάτια της. Η γυναίκα με το αινιγματικό χαμόγελο που απεικονίζεται στον διάσημο πίνακα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, τον οποίο σπεύδει να δει το 90% των επισκεπτών του Μουσείου του Λούβρου, δεν είχε αποκαλύψει μέχρι σήμερα την ταυτότητά της.Στους πέντε αιώνες που µεσολάβησαν από τη δηµιουργία του µέχρι σήµερα, δεκάδες είναι οι θεωρίες που έχουν διατυπωθεί για την ταυτότητα της γυναίκας. Οι πιο ακραίες θέλουν τον καλλιτέχνη να έχει φιλοτεχνήσει µια αυτοπροσωπογραφία του, σε ένα καλλιτεχνικό παιχνίδι µε τη θηλυκή πλευρά του.
Άλλες υποστηρίζουν πως είχε επιλέξει ως µοντέλο του τη µητέρα του, μια ιερόδουλο ή γνωστές κυρίες της αυλής, καταλήγοντας ορισµένες φορές και σε συγκεκριµένες µορφές της εποχής, όπως η Ιζαµπέλα ντ’ Έστε και η Σεσίλια Γκαλεράνι, µε επικρατέστερη εκείνη τη Λίζα Γκεραρντίνι, σύζυγο του εύπορου εµπόρου µεταξιού Φραντζέσκο Ντελ Τζοκόντο (εξ ου και η επωνυµία Τζοκόντα).
Όπως αναφέρουν Τα Νέα, τώρα Ιταλοί ερευνητές υποστηρίζουν πως στη σκούρα καφέ-πράσινη ίριδα του αριστερού µατιού της είναι ζωγραφισµένα µικροσκοπικά γράµµατα, τα οποία ίσως αποτελούν κλειδιά για την ταυτότητά της. «Στον Λεονάρντο πάντοτε άρεσε να χρησιµοποιεί σύµβολα και κώδικες, για να περάσει µηνύµατα και ήθελε να ξέρουµε την ταυτότητα του µοντέλου χρησιµοποιώντας τα µάτια, για τα οποία πίστευε ότι αποτελούν µέσο επικοινωνίας και την πόρτα για την ψυχή» εξηγεί στον«Guardian» o Σιλβάνο Βιντσέτι, πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για την Πολιτισµική Κληρονοµιά της Ιταλίας.
Αόρατα µε γυµνό µάτι, στη δεξιά κόρη της Μόνα Λίζα, βρίσκονται ζωγραφισµένα τα γράµµατα LV, προφανώς τα αρχικά του καλλιτέχνη. Στην αριστερή κόρη όµως διακρίνονται οι λατινικοί χαρακτήρες B ή S ή πιθανόν τα αρχικά CE.
Το στοιχείο αυτό θεωρείται ιδιαίτερα σηµαντικό για την ταυτοποίηση της γυναίκας που απεικονίζεται στον πίνακα. Κάτω, δε, από τη γέφυρα που διακρίνεται πίσω από τη Μόνα Λίζα ο Λεονάρντο ζωγράφισε τα στοιχεία 72 ή L2 που πιθανόν να αποτελούν επιπλέον ενδείξεις, καθώς οι ειδικοί διατείνονται πως οι συγκεκριµένοι χαρακτήρες έχουν ζωγραφιστεί µε πολύ λεπτό πινέλο και µεγεθυντικό φακό, γεγονός που αποκλείει το γεγονός να έχουν γραφτεί κατά λάθος.
Οι αποκαλύψεις όµως αναµένεται να γίνουν τον επόµενο µήνα από τον Σιλβάνο Βιντσέτι, καθώς είναι από εκείνους που υποστηρίζουν πως η Μόνα Λίζα φιλοτεχνήθηκε στο Μιλάνο. «Στην πίσω πλευρά του πίνακα είναι ζωγραφισµένοι οι αριθµοί 149, µε έναν τέταρτο αριθµό να έχει σβηστεί, πράγµα που σηµαίνει ότι ο Λεονάρντο ζωγράφισε τον πίνακα κατά τη δεκαετία του 1490, όταν βρισκόταν στο Μιλάνο, χρησιµοποιώντας ως µοντέλο κάποια γυναίκα από την αυλή του δούκα του Μιλάνου Λουδοβίκου Σφόρτσα» εξηγεί.
Πηγή: in.gr
Νέα στοιχεία για το θάνατο της Κάλας
Η διάσημη σοπράνο Μαρία Κάλλας, η οποία θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες τραγουδίστριες της όπερας του εικοστού αιώνα, πέθανε από μια εκφυλιστική ασθένεια που έπληξε τις φωνητικές της χορδές, υποστηρίζουν δυο ιταλοί γιατροί ειδικοί στην ορθοφωνία.
Η διάσημη σοπράνο Μαρία Κάλλας, η οποία θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες τραγουδίστριες της όπερας του εικοστού αιώνα, πέθανε από μια εκφυλιστική ασθένεια που έπληξε τις φωνητικές της χορδές, υποστηρίζουν δυο ιταλοί γιατροί ειδικοί στην ορθοφωνία.
Σύμφωνα με αυτούς τους ειδικούς, κ.κ. Φράνκο Φούσι και Νίκο Παολίλο, οι οποίοι παρουσίασαν τα αποτελέσματα των ερευνών τους στο Πανεπιστήμιο της Μπολόνια (βόρεια), με την ευκαιρία μιας συζήτησης στρογγυλής τραπέζης, η μεγάλη σοπράνο είχε προσβληθεί από δερματομυοσίτιδα, μια ασθένεια που επηρεάζει τους μυς και τους ιστούς γενικά, συμπεριλαμβανομένων εκείνων του λάρυγγα.
Οι ίδιοι υπογραμμίζουν ότι αυτή η ασθένεια αντιμετωπίζεται με κορτιζόνη και ανοσοκατασταλτικά, τα οποία μπορούν τελικά να οδηγήσουν σε καρδιακή ανεπάρκεια, καθώς, σύμφωνα με την επίσημη ιατρική γνωμάτευση, η Κάλλας πέθανε από καρδιακή ανακοπή.
Η πληροφορία που αποκαλύπτεται από την εφημερίδα La Stampa, διαψεύδει ότι η Κάλλας αυτοκτόνησε μετά τη σταδιακή απώλεια της φωνής της από την ερωτική απογοήτευση στη σχέση της με τον έλληνα δισεκατομμυριούχο Αριστοτέλη Ωνάση, ο οποίος την άφησε το 1968 για να παντρευτεί την Ζακλίν Κένεντι.
Οι ειδικοί στην ορθοφωνία επιστήμονες μελέτησαν με υπερσύγχρονα μέσα ηχογραφήσεις της σοπράνο τη δεκαετία του '50--την πιο ολοκληρωμένη περίοδο της--τη δεκαετία του '60, όταν άρχισε να έχει προβλήματα, και τη δεκαετία του '70, που χαρακτηρίζεται από μια ξαφνική απώλεια βάρος και την αλλοίωση της φωνής της.
"Ο Φούσι, ένας από πιο διάσημους ειδικούς στην ορθοφωνία στη χώρα, και ο Παολίλο ανέλυσαν τα τελευταία βίντεο της Κάλλας που δείχνουν ότι οι μύες δεν ανταποκρίνονται πλέον, επειδή η θωρακική κοιλότητα δεν φούσκωνε όταν ανέπνεε", γράφει η εφημερίδα του Τορίνο.
Οι ίδιοι υπογραμμίζουν ότι αυτή η ασθένεια αντιμετωπίζεται με κορτιζόνη και ανοσοκατασταλτικά, τα οποία μπορούν τελικά να οδηγήσουν σε καρδιακή ανεπάρκεια, καθώς, σύμφωνα με την επίσημη ιατρική γνωμάτευση, η Κάλλας πέθανε από καρδιακή ανακοπή.
Η πληροφορία που αποκαλύπτεται από την εφημερίδα La Stampa, διαψεύδει ότι η Κάλλας αυτοκτόνησε μετά τη σταδιακή απώλεια της φωνής της από την ερωτική απογοήτευση στη σχέση της με τον έλληνα δισεκατομμυριούχο Αριστοτέλη Ωνάση, ο οποίος την άφησε το 1968 για να παντρευτεί την Ζακλίν Κένεντι.
Οι ειδικοί στην ορθοφωνία επιστήμονες μελέτησαν με υπερσύγχρονα μέσα ηχογραφήσεις της σοπράνο τη δεκαετία του '50--την πιο ολοκληρωμένη περίοδο της--τη δεκαετία του '60, όταν άρχισε να έχει προβλήματα, και τη δεκαετία του '70, που χαρακτηρίζεται από μια ξαφνική απώλεια βάρος και την αλλοίωση της φωνής της.
"Ο Φούσι, ένας από πιο διάσημους ειδικούς στην ορθοφωνία στη χώρα, και ο Παολίλο ανέλυσαν τα τελευταία βίντεο της Κάλλας που δείχνουν ότι οι μύες δεν ανταποκρίνονται πλέον, επειδή η θωρακική κοιλότητα δεν φούσκωνε όταν ανέπνεε", γράφει η εφημερίδα του Τορίνο.
""Η παρακμή της "Εικόνας" της όπερας δεν οφείλεται σε προσπάθειες για τη φωνή της ή σε εξωτερικές αιτίες, όπως οι συναισθηματικές εντάσεις", λένε οι ειδικοί που έχουν μελετήσει μια από τις πιο κρίσιμες στιγμές της καριέρας της μεγάλης Ντίβας, όταν δεν μπόρεσε να τραγουδήσει την όπερα Νόρμα στη Ρώμη, στις 2 Ιανουαρίου του 1958, προς τιμήν του τότε προέδρου της Ιταλίας, Τζιοβάνι Γκρόνκι, και της συζύγου του.
Στο τέλος της πρώτης πράξης, από την οποία το μισό κοινό ήταν απογοητευμένο, η Κάλλας έφυγε κρυφά από μια πίσω πόρτα, "αυτό δεν ήταν ένα καπρίτσιο, ήταν πραγματικά άρρωστη, είχε μια τραχειίτιδα, οι μύες χαλάρωναν. Ήταν η αρχή του τέλους", τονίζουν οι δυο ειδικοί.
Στο τέλος της πρώτης πράξης, από την οποία το μισό κοινό ήταν απογοητευμένο, η Κάλλας έφυγε κρυφά από μια πίσω πόρτα, "αυτό δεν ήταν ένα καπρίτσιο, ήταν πραγματικά άρρωστη, είχε μια τραχειίτιδα, οι μύες χαλάρωναν. Ήταν η αρχή του τέλους", τονίζουν οι δυο ειδικοί.
Πηγή: Cosmo.gr
Ημερολόγιο Pirelli 2011
Χθες βράδυ στη Μόσχα η Pirelli παρουσίασε το ημερολόγιό της για το 2011. Ο Karl Lagerfeld εμπνεύστηκε από την ελληνική και ρωμαϊκή μυθολογία, βάζοντας 15 μοντέλα να ποζάρουν ως αρχαίοι θεοί και θεές.
Κλασικό ασπρόμαυρο format με 15 γυναίκες και 5 άντρες να κοσμούν με καλλιτεχνικές φωτογραφίες γυμνού το ημερολόγιο, το οποίο αποστέλλεται σε v.i.p. φίλους της εταιρείας.
Όταν ο Lagerfeld ρωτήθηκε γιατί επέλεξε αυτό το θέμα, απάντησε : ''Είμαι πολυθεϊστής. Ένας θεός για κάθε περίσταση. Χωρίς κόλαση, χωρίς αμαρτίες και χωρίς συγχώρεση''.
Η Μύρτιδα έως 31/12 στο αρχαιολογικό μουσείο
Η Μύρτιδα, η 11χρονη Αθηναία που υπήρξε, όπως και ο Περικλής, ένα από τα χιλιάδες θύματα του τυφοειδούς πυρετού του 430 π.Χ., θα βρίσκεται έως τις 31/12 στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Tο Σάββατο 20/11 έχουμε την ευκαιρία όχι μόνο να την (ξανα)νιώσουμε «ζωντανή» στο χιτώνα της Σοφίας Κοκοσαλάκη, αλλά και να ξεναγηθούμε στη συναρπαστική επιστημονική «περιπέτεια» για την ανάπλαση του προσώπου της από τον πρωτεργάτη της προσπάθειας, τον πανεπιστημιακό Μανώλη Παπαγρηγοράκη. Στο πλαίσιο της έκθεσης, την Κυριακή η Αγνή Στρουμπούλη θα αφηγηθεί το αρχαίο ελληνικό παραμύθι «Έρως και Ψυχή», ενώ τρέχουν κι εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά.
Δηλώστε συμμετοχή στα 2108217724 και 2108217717.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου